Decode


How can I decide what’s right?
when you’re clouding up my mind
I can’t win your losing fight,
all the time


How can I ever own what’s mine,
when you’re always taking sides
But you won’t take away my pride,
no not this time
Not this time…


How did we get here
When I used to know you so well
But how did we get here
I think I know


The truth is hiding in your eyes
and its hanging on your tongue
Just boiling in my blood
but you think that I cant see
What kind of man that you are,
if you’re a man at all
Well I will figure this one out
on my own
(I'm screaming i love you so)
on my own
(my thoughts you can't decode)


How did we get here
when I used to know you so well, yeah
But how did we get here
I think I know how


Do you see what we’ve done
We’re gonna make such fools of ourselves
Do you see what we’ve done
We’re gonna make such fools of ourselves


Yeah, yeah


How did we get here
when I used to know you so well yeah,yeah
Well how did we get here
when I used to know you so well


I think I know
I think I know


There is something, I see in you
It might kill me
I want it to be true



中文歌詞


解碼


我要如何分辨是非
當你蒙蔽了我的心
我永遠無法贏不了這場必輸的爭鬥


我要如何擁有那些屬於我的
當你總是從旁奪取
但你無法奪走我的驕傲
現在沒辦法...


我們是如何走到這步田地
當我曾經如此的瞭解你
但我們究竟是如何走到這步田地
我想我是知道的


真相就藏在你眼中
在你舌尖呼之欲出
在我血液中沸騰
但你竟認為我看不到
你這個人到底是怎樣
如果你算是人的話
我會弄清楚的
靠我自己
(我呼喊著我愛你)
靠我自己
(你無法破解我的心思)


我們是如何走到這步田地
當我曾經如此的瞭解你
但我們究竟是如何走到這步田地
我想我是知道的


你了解我們做了什麼嗎
我們將要愚弄我們自己
你了解我們做了什麼嗎
我們將要愚弄我們自己


我們是如何走到這步田地
當我曾經如此的瞭解你
我們是如何走到這步田地
當我曾經如此的瞭解你


我想我是知道的
我想我是知道的


從你身上我看見了
可能讓我致命的東西
我希望它成真
arrow
arrow
    全站熱搜

    twilightworld 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()